Управување со резервацијата

„Управување со резервацијата“ е платформа каде можеш лесно да управуваш со сите твои резервации и детали за патувањето, како и да ги преземаш сите документи и билети.

Во делот „Управување со резервацијата“, можеш да:

Ги уредиш податоците за патниците и податоците за контакт

Сакаме да бидеме сигурни дека твоите податоци за контакт се ажурирани, така што правењето измени е бесплатно. Не заборавај да го додадеш телефонскиот број за да добиваш новости за патувањето преку СМС.

За да го уредиш името на патникот, кликни на „Уреди / Отстрани патници“.
За да ги уредиш податоците за контакт на главниот патник, кликни на „Уреди податоци за контакт“.

Ако има разлика во цената од првичната резервација, може ќе треба да доплатиш за да ги уредиш податоците за патниците. Билетите се непреносливи. За да отстраниш патник, штиклирај „Откажи патување/а“.

Презакажи го патувањето за друг датум или друго време

За да ги промениш датумот или времето на патувањето, кликни на „Промени го датумот / времето на поаѓање“ и потврди го новиот избор. Имај предвид дека времето на поаѓање мора да биде +15 мин. од времето на твоето потврдување. За да избереш нова дестинација на поаѓање или пристигнување, мора да го откажеш патувањето и да резервираш ново.

Во зависност од новото патување, може ќе треба да доплатиш за разликата во цената, или пак ќе добиеш рефундација ако новото патување е поевтино. Можеш да презакажеш само едно патување едновремено.

Промени/додај седишта и дополнителен багаж

Може да си го резервираш седиштето заради дополнителен комфор или ако сакате да седите сите заедно во случај на групна резервација. Исто така, во секое време може да додадеш нов пријавен или специјален багаж.

Сите промени зависат од достапноста согласно конкретното патување.

Откажи ја резервацијата

Ако мораш да го откажеш патувањето или дел од него, ќе ти бидат понудени опции за рефундација согласно условите на пазарот каде патуваш.

За да ја откажеш целата резервација или дел од патувањето, кликни на „Откажи патување/а“.
За да отстраниш патници од твојата резервација, кликни на „Уреди / Отстрани патници“.
За да ги откажеш додадените седишта или багаж, кликни на „Откажи багаж / додатоци“.

Билетот може да се откаже најдоцна 15 минути пред поаѓање и да се добие целосна или делумна рефундација во форма на ваучер. Нашата Политика за откажување е достапна овде.

Управувај со доцнења и откажувања

Ако Flix ти го откажал патувањето, или пак е одговорен за значително доцнење во поаѓањето, може да имаш право на дополнителна помош. Делот „Управување со резервацијата“ ќе ти овозможи бесплатно да презакажеш за друго патување со Flix или да добиеш рефундација согласно условите што важат на пазарот каде патуваш.