§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

I. Општи услови и одредби за деловно работење и превоз

Од: 04/04/2018

1 Опсег на примена

Општите услови и одредби за деловно работење и превоз важат за резервациите за патувања и за превозот на патници во рамки на мрежата на автобуски линии на кои превоз врши FlixBus.

2 Договорна страна

Договорна страна за резервации за патувања (продавач на билети) и за користење на онлајн порталите е FlixMobility GmbH, Birketweg 33, 80639 Минхен, во понатамошниот текст именувана како FlixMobility.

3 Користење на веб-порталот за комерцијални цели

3.1 Страниците за споредба на цените може да се вметнат во писмен договор со FlixMobility во кој FlixMobility ги одобрува приемот, обработката и објавувањето на цените, како и возните редови на FlixMobility.

3.2 Забрането е користење на веб-порталите на FlixMobility за комерцијални цели или за цели кои не се лични. Се забранува користење автоматизирани системи за извлекување податоци од оваа веб-страница за комерцијална употреба („screen scraping“). FlixMobility го задржува правото да презема дејства против какви било повреди на одредбите.

4 Плаќање и ваучери

4.1 Разни начини на плаќање може да се користат за купување на билетите, во зависност од начинот на резервирање:

  • Онлајн: PayPal, директно задолжување, кредитна картичка (Mastercard/Visa/Amex), SofortÜberweisung, iDeal, Postfinance, Carte Bleue, Dotpay. Во однос на која било резервација, FlixBus го задржува правото да исклучи одредени начини на плаќање и да побара од корисникот да користи друг начин на плаќање.
  • Во самото возило: Готовина.
  • Продажни места/туристички агенции: Сите наши агенции нудат најразлични начини на плаќање, но во секој случај може да се плати со готовина.
  • Преку телефон: Кредитна картичка (Mastercard/Visa/Amex), како и директно задолжување за корисници со место на живеење во Германија.
4.2 Посебни услови за плаќање со кредитна картичка:

4.2.2.1 Плаќање со кредитна картичка

4.2.2.2 Во случај на купување со кредитна картичка, задолжувањето на сметката на корисникот се врши откако ќе биде завршена резервацијата. При плаќањето со кредитна картичка, корисникот им дава инструкции на своите кредитни институции кога се прави резервацијата да го информираат FlixMobility, или некое од третите лица овластени од него, за имињата и целосните адреси на корисниците во случај да треба да се изврши враќање на средства, со цел да му се овозможи на FlixMobility да ги изрази своите побарувања.

4.2.2.3 Патниците се должни да ги платат банкарските трошоци за враќање на средства во случај кога плаќањето било извршено со кредитна картичка. Исто така, може да се јават трошоци при откажување или дополнителни трошоци при промена на резервацијата. На патниците ќе им биде дадена можност да докажат дека трошоците за враќањето на средствата биле помали или воопшто немало трошоци. Во случај на враќање на средства, на корисниците може да им биде привремено или трајно забрането да вршат плаќања со кредитна картичка.

4.2.3 Во случај на безуспешни преговори од страна на FlixMobility за наплата на побарувања, побарувањата ќе бидат пренесени на надворешен давател на услуги за понатамошна обработка. За таа цел, FlixMobility може да ги проследи сите барани лични податоци на должниците до тој надворешен давател на услуги.

4.2.4 Пребивање; право на задржување

4.2.4.1 Корисниците имаат право да извршат пребивање само во случај кога нивните противпобарувања се законски утврдени или неоспорени. Освен тоа, тие имаат право на задржување само и доколку нивните противпобарувања се засноваат на истиот договорен однос.

4.2.4.2 Доколку корисниците заостануваат со плаќањето на која било обврска, сите постојни побарувања од истиот договорен однос доспеваат веднаш.

4.2.5 Надоместок за плаќање

4.2.5.1 Вкупната цена на билетот дадена во онлајн продавницата ги вклучува сите надоместоци што ги наплаќаат трети лица како даватели на услуги за начинот на плаќање што сте го избрале и кои сами треба да ги покриете, како и законски пресметаниот данок на додадена вредност.

4.2.5.2 На корисниците кои ќе изберат начин на плаќање за кој се наплаќа провизија им се пресметува и надомест од 2,1% (плус ДДВ) од вкупната вредност на кошничката што ќе треба да го платат. Во секоја земја има најмалку еден бесплатен и редовен начин на плаќање.

4.3 Искористување ваучери:

4.3.1 Може да се искористи најмногу 1 ваучер по резервација. Ваучерите може да се искористат само онлајн или преку нашите партнерски агенции.

Ваучерите кои имаат парична вредност, таканаречени вредносни ваучери, може да се искористат за плаќање на целиот износ од количката.

Ваучерите со попуст со процентуална вредност или ваучерите за бесплатно возење може да се искористат само за цената на билетот. Попуст за дополнителните услуги (на пр. надоместоци за услуги, доплата за велосипед или за багаж) не може да се добие со горенаведените видови ваучери.

4.3.2 Кампањите за ваучери што ги спроведува FlixMobility во рамки на своите маркетинг активности и користењето на ваучерите се ограничени на 3 ваучери по лице. Доколку едно лице искористи повеќе од 3 ваучери во рамки на една иста кампања, FlixMobility може да ги откаже сите резервации по вадењето на првите 3 билети. Ова правило може да не се применува при некои специјални промоции.

4.3.3 Ваучерите што се издаваат бесплатно во склоп на некои маркетинг активности, или како чин на добра волја, престануваат да важат во моментот кога ќе се направи првата резервација.

4.3.4 Забранета е употреба на ваучерите за комерцијални цели, особено препродажба на ваучерите, и секоја таква постапка ќе биде санкционирана од FlixMobility на тој начин што ќе бидат блокирани билетите и/или ќе се направи побарување за оштета.

4.3.5 Износот на купонот не може да се замени со готовина.

4.3.6 Во случај на измама, обид за мамење или постоење на сомневање за други незаконски дејства поврзани со купувањето, искористувањето или пренесувањето на поклон-ваучер, FlixMobility го задржува правото да ја затвори сметката на корисникот и/или да бара алтернативен начин за плаќање и/или да го суспендира ваучерот. FlixMobility нема да ги прифати барањата за одобрување или искористување на тој ваучер.

4.3.7 Во случај на измама, обид за мамење или постоење на сомневање за други незаконски дејства поврзани со купувањето, искористувањето или пренесувањето на поклон-ваучер, FlixMobility го задржува правото да ги поништи сите билети кои целосно или делумно биле купени со искористување на тој ваучер.

4.4 Искористување на кодовите на ваучерот на Interflix

4.4.1 Може да се искористи најмногу еден код на ваучер по резервација. Кодовите на ваучерот се активираат автоматски во рок од 48 часа и може да се искористат само онлајн или во нашите партнерски агенции.

4.4.2 Кодовите на ваучерот може да се искористат во рок од 3 месеци.

4.4.3 Може да се резервира само директно патување, освен доколку не станува збор за патување кон одредена дестинација или враќање од одредена дестинација. Точката на поаѓање не мора да биде и крајна точка.

4.4.4 Ваучерите се персонализирани и не може да се пренесуваат на друго лице.

4.4.5 Резервациите може да се променат само преку службата за грижа за корисници. Откажувањето е исклучено.

4.4.6 Забранета е употреба на ваучерите за комерцијални цели, особено препродажба на ваучерите, и секоја таква постапка ќе биде санкционирана од FlixMobility на тој начин што ќе бидат блокирани билетите и/или ќе се направи побарување за оштета.

4.4.7 Износот на купонот не може да се исплати во паричен износ.

4.4.8 Секое патување за кое се користи ваучер е посебно и одделно од останатите патувања.

4.4.9 Патникот има право да се повлече од договорот за купување во рок од 14 дена. Известувањето за повлекување мора да биде доставено во писмена форма.

4.5 Кампањи за попуст

4.5.1 Кампањите за попуст ги спроведува FlixMobility GmbH во рамките на маркетинг-активностите, а купувањето билети со попуст е ограничено на 3 билети по лице. Доколку лицето купи повеќе од 3 билети од истата кампања за попуст, FlixMobility GmbH може да ги откаже сите резервации после првите 3 билети. Овa правило може да биде неважечко за време на специјални промоции.

4.5.2 Комерцијалната употреба, а особено препродажбата на билети не е дозволена и ќе биде санкционирана од FlixMobility GmbH со блокирање на билетите и/или спроведување на побарувања за обесштетување.

4.5.3 Во случај на измама, обид за измама или сомневање за нелегални активности поврзани со купувањето, FlixMobility GmbH го задржува правото да ја затвори соодветната сметка на клиентот и/или да бара алтернативен метод на плаќање и/или да ги суспендира билетите. FlixMobility GmbH нема да ги почитува побарувањата за одобрување или откупување на засегнатите билети.

4.5.4 Во случај на измама, обид за измама или сомневање за нелегални активности поврзани со купувањето, откупувањето или преносот на билети, FlixMobility GmbH го задржува правото да ги откаже билетите кои се купени целосно или делумно преку откупувањето на билетот.

4.5.5 Билетите купени при понуда, кои подлежат на промени по завршувањето на понудата, мора да бидат купени по полна цена која важи на денот на возењето/билетот.

5 Откажување

5.1 Откажувањето на резервацијата може да се направи или со резервирање нов билет (откажување на старата и правење нова резервација) или со неискористување на билетот и добивање рефундација за него согласно точка 5.6. Не може да извршите промена или откажување на резервацијата кај возачот.

5.2 Откажување на резервацијата со правење нова резервација (на пр. линија, време на поаѓање, датум на патување) може да се изврши само на веб-страниците на FlixBus или кај партнерските агенции и продажни места на Flix компаниите најмалку 15 минути пред предвиденото време на поаѓање. Повратниот билет се смета за една резервација.

5.3 Во случај на сторнирање со нова резервација се издава таканаречен сторно-ваучер. Овој сторно-ваучер е со важност од 12 месеци и со него патникот има право во рамки на тој временски период да направи нова резервација во висина на вредноста на ваучерот. Доколку цената на новата резервација е повисока од цената на откажаното патување (вредноста на ваучерот), треба да ја доплатите разликата. Доколку цената е пониска, разликата останува на сторно-ваучерот и може да се користи за друга резервација. Овие правила може да се променат во случај на промотивни понуди кои важат само ограничен временски период. Подетални информации може да се најдат во посебните услови и одредби за промотивната понуда кои може да се најдат на веб-порталот.

5.4 За секое сторнирање со нова резервација се наплаќа надомест за сторнирање по патување со променета резервација и по патник. Сторно-ваучерот се издава во износ на цена на билетот, намален за износот на трошокот на постапката за откажување. Во случај на промена на името на патникот, се доплаќа разликата доколку патувањето во меѓувреме поскапело. Промената на телефонскиот број се врши бесплатно.

5.5 Ако за резервацијата се користи ваучер за рефундација, истите услови и одредби за откажување важат и за новото патување.

5.6 Доколку не се искористи билет во случај кога превозник е некоја од Flix компаниите, тогаш по барање износот се враќа заедно со билетот, намален за надоместокот за обработка во висина од €15 по патник и по патување, доколку патникот не може да докаже дека не настанала штета или дека настанатата штета е од помал износ. Патникот е задолжен да го докаже неискористениот билет. Еден билет се издава на едно лице за едно патување. Релациите со преседнување се сметаат за едно патување. Писменото барање може да биде неформално. Може да се испрати на FlixMobility или на FlixBus DACH, на пример, преку пошта до FlixMobility GmbH, Birketweg 33, 80635 München или до FlixBus DACH GmbH, Karl-Liebknecht-Straße 33, 10178 Berlin. Надоместокот за обработка се намалува на износ од €2 по патник и по патување, намален за износот на банкарските провизии, доколку превозник се FlixMobility GmbH или FlixBus DACH GmbH и доколку барањето е поднесено на време, најдоцна во рок од една недела од рокот на важење на билетот.

5.7 Сите горенаведени надоместоци за обработка и потенцијални банкарски провизии не се наплатуваат доколку бараната рефундација се должи на околности за кои се одговорни FlixMobility GmbH и Flix компаниите. Ваучерот за билетот, намален за надоместоците за обработка и за потенцијалните банкарски провизии, се уплаќа исклучиво на банкарската сметка наведена од корисникот при правењето на резервацијата, или доколку плаќањето било извршено со кредитна картичка, се уплаќа на сметката на таа кредитна картичка.

6 Место на судска надлежност

Место на судска надлежност за обични трговци, правни и физички лица, за кои не важи општата судска надлежност во Германија - како и за лицата кои по склучување на договорот за превоз го промениле своето место на живеење или вообичаено живеалиште кое сега се наоѓа во странство, и чие место на живеење или вообичаено живеалиште не е познато - е Минхен.

7 Неприменливи одредби

Доколку поедини одредби од овие Општи услови и одредби за деловно работење и превоз треба да станат или станат целосно или делумно неприменливи или ништовни, тоа по правило нема да влијае врз применливоста на договорот за превоз во целина.

 

II Разлики во државните закони

1.  Шведска
  • кон 4.1: Во Шведска, во самото возило, може да се плати само со картичка (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Освен тоа, во Шведска билетот може да се купи од возачот на автобусот преку мобилниот телефон, со помош на NFC технологијата. (на пример, Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).
2.  Полска
  • кон 4.2.4.1 и 4.2.4.2: Клаузулите не важат за автобуските линии кои ги реализира FlixBus Polska sp. z o.o.
  • кон 5.4: Не се применува провизија за откажување за автобуските линии коиги реализира FlixBus Polska sp. z o.o.
  • кон 5.6: Провизијата за процесирање на враќањето пари не се применува на резервациите за автобуските линии кои ги реализира FlixBus Polska sp. z o.o.