За Flix

Се стремиме за одржливи патувања што можат сите да си ги дозволат

Flix на прв поглед

Flix е водечка глобална технолошка компанија за патувања, која се стреми да обезбеди одржливи и пристапни решенија за патувања, која низ својата историја обезбедуваше такви решенија за повеќе од 500 милиони патници, уште од почетокот на компанијата, низ повеќе од 40 земји на 4 континенти преку своите брендови FlixBus, FlixTrain, Greyhound и Kâmil Koç. Искористувајќи бизнис модел на лесни средства и иновативна технолошка платформа и за патниците и за партнерите, Flix брзо ги достигна водечките позиции на пазарот за патувања со автобус на долги релации низ Европа, Северна Америка и Турција и брзо се проширува понатаму во Јужна Америка и Азија. Flix го адресира постојано растечкиот пазар на автобуси и возови на долги релации и, поттикната од зголемената свест за животната средина во општеството, има за цел да постигне операции со нула нето емисии во Европа до 2040 година и глобално до 2050 година. Покрај тоа, Flix се обврза на иницијативата „Научно засновани цели“ (SBTi), универзално призната научна рамка, со која се поставуваат краткорочни цели за намалување на нашето влијание веќе до 2032 година.  Дознајте повеќе овде!
 

Клучни факти и бројки

40+

земји на 4 континенти

8,000+

дестинации

500+

милиони патници од лансирањето

1,000+

автобуски превозници

5,000+

автобуси на патиштата

10+

FlixTrains во Германија

25+

канцеларии

5,500+

вработени

100+

националности

Бизнис модел Flix

Високо скалабилната технолошка платформа на Flix, која е во срцето на бизнис моделот, е прилагодена за да ги испорача најдобрите резултати во својата класа и за патниците и за партнерите. Со комбинирање на мрежното планирање, маркетингот и цените, Flix користи иновативни решенија за да овозможи удобно, поодржливо и поприфатливо патување на глобално ниво. Преку својата технолошка платформа и апликација погодна за корисниците, Flix создава патничко доживување приспособено на потребите на патниците и ги поврзува патниците со локални автобуски партнери кои обезбедуваат превоз, истовремено обезбедувајќи модерен возен парк кој се придржува до највисоките безбедносни стандарди. Овој необичен бизнис модел го претвори европскиот старт-ап во водечки и глобално проширен технолошки шампион за патувања. 

Одржливо патување

Со просечен фактор на емисии од 27,8 g CO₂ по патник на километар, патувањето со FlixBus во Европа може да го намали јаглеродниот отпечаток за најмалку 5 пати во споредба со возењето и 10 пати во споредба со летањето, со перформанси кои се речиси исто толку добри како оние на меѓуградските возови.*

Со избирање на услугите на Flix во однос на другите превозни средства кои емитуваат повеќе CO₂ по патник на километар, според научните истражувања, патниците на Flix во 2024 година избегнале околу 1,5 милиони тони CO₂. 

Оваа пресметка ги следи упатствата на Светскиот деловен совет за одржлив развој (WBCSD) и користи податоци од анкети на клиентите по возењето, оперативни метрики и фактори на емисија од анализата Well-to-Wheel (Од бунар до тркало) на Flix во 2021 година. Flix ги признава предизвиците во утврдувањето сигурни контрафактички сценарија, вклучувајќи ниски стапки на одговор на анкетите и нецелосни податоци за потрошувачката на гориво од автобуските партнери. За да се обезбеди кредибилитет, компанијата примени конзервативни пристапи и ги зема предвид потенцијалните ефекти на закрепнување. Оваа методологија беше прегледана и одобрена од трета компанија во 2023 година како осигурување. Бидејќи методологијата усвоена во 2024 година е иста како и таа минатата година, во 2024 година не е добиено дополнително осигурување на фактите од трета страна.

Повеќе информации се достапни во Методологијата за избегнати емисии за 2024 година.

Во согласност со својата визија за поттикнување на одржливост во патувањата на долги релации, Flix има за цел да постигне операции со нето нула емисии во Европа до 2040 година и глобално до 2050 година. Покрај тоа, Flix се обврза на иницијативата „Научно засновани цели“ (SBTi), универзално призната научна рамка, со која се поставуваат краткорочни цели за намалување на влијанието веќе до 2032 година. Во април 2024 година, SBTi ги потврди овие цели, со што потврди дека стратегијата на Flix е во согласност со глобалните климатски цели. Дознајте повеќе овде!

Технолошката приказна на Flix

Комплексноста на патувањето на долги релации бара високо софистицирано технолошко решение кое Flix го овозможува преку својот сопствен и скалабилен технолошки механизам. Високо скалабилната технолошка платформа на Flix е во срцето на нашата понуда за вредност и работи како самозајакнувачки механизам прилагоден да ги дава најдобрите резултати во својата класа и за патниците и за партнерите. Рационализираниот процес на резервации им овозможува на клиентите лесно да се движат низ платформата и апликацијата која е лесна за користење, каде што може да бираат патувања со висока фреквенција и густина на мрежата, пристапни цени и каде што постојано добиваат висококвалитетна услуга. Од пребарување на одредено патување, избор на конекции и дополнителни услуги, до плаќање преку беспрекорно интегрирани решенија за плаќање, патниците користат пригоден процес на резервирање од почеток до крај. 

Партнерите имаат корист од пристапот до нова база на клиенти, дополнителен стабилен и предвидлив прилив на приходи, носење одлуки со помош на податоци, оптимизирана употреба и заштеда на трошоци преку платформата на Flix. Овие аспекти ја нагласуваат позицијата на Flix како водечка компанија во решенијата за патувања движени од технологија, обезбедувајќи неспоредлива вредност и за патниците и за партнерите. За да се обезбеди премиум корисничко доживување, скалабилноста во апликациите за вештачка интелигенција и машинско учење е еден од главните стратешки приоритети на Flix.

495+ M

Над 495 милиони седишта управувани секојдневно од нашиот систем базиран на вештачка интелигенција

1.2 M

Се предвидуваат приближно 1,2 милиони патувања дневно

44+ M

Цената на повеќе од 44 милиони седишта просечно се оптимизира секој ден

Брендови на групација Flix

Со својот деловен модел со ефикасност на средствата, групацијата работи со брендови кои клиентите ги користат, како што се FlixBus и FlixTrain, Kâmil Koç во Турција и познатите Greyhound во Северна Америка.

Менаџмент на Flix

Андре Швемлајн, основач и CEO

Андре Швемлајн, основач и CEO

Глобални деловни и комерцијални функции

Андре Швемлајн е ко-основач и главен извршен директор (CEO) на Flix. Неговото верување во алтернативен, одржлив колективен транспорт го инспирираше да разговара за можноста за дерегулиран пазар со неговите сегашни ко-основачи додека беше консултант во Boston Consulting Group (BCG) во 2009 година, а потоа го основаше Flix во 2011 година. Како CEO на Flix, Швемлајн ја води компанијата да ја исполни визијата за да им овозможи на своите клиенти да го доживеат светот. Под негово водство, Flix стана јасен лидер на глобалниот пазар во секоја битна географска област и се прошири во многу земји. Активен е и како член на надзорните одбори на Scout24 SE и ABOUT YOU Holding SE и член на зелената партија во Германија од 2002 година.

Даниел Краус, основач и CIO

Даниел Краус, основач и CIO

Технологија и луѓе/човечки ресурси    

Како главен директор за информации (CIO) и главен директор за човечки ресурси (CHRO) во Flix, Даниел Краус управува со технологијата и луѓето на компанијата. Заедно со неговите ко-основачи, тој го разви Flix како меѓународен транспортер. Краус е и инвеститор и член на советодавните одбори во компании, како што се Baby1one и uvex. Тој е убеден дека образованието, претприемништвото и иновациите можат значително да го унапредат општеството. Тој е чест предавач на Универзитетот Фридрих Александар во Ерланген-Нирнберг и основачки партнер на иницијативата FightBack, која промовира промени кон поодржливо општество. Тој е исто така активен акционер во најголемата германска невладина организација за претприемничко образование, STARTUP TEENS, како ко-акционер и доверител на Универзитетот CODE. 

Бенџамин Губиц, финансиски директор

Бенџамин Губиц, финансиски директор

Финансии и правни функции

Бенџамин Губиц се приклучи на Flix во 2015 година и ја презеде позицијата на главен финансиски директор (CFO) во Flix на почетокот на јануари 2025 година. На својата позиција, тој е одговорен за сите финансиски и правни функции на Flix. Пред да стане главен финансиски директор, Губиц имаше различни високи лидерски позиции и беше одговорен за контрола и односи со инвеститорите, во Flix. За време на неговиот престој во компанијата, тој одигра витална улога во затворањето на различни рунди за финансирање, го изгради Tимот за контрола на групацијата и работеше на бројни проекти за М&А, меѓу другото и купувањето на Greyhound Lines во 2021 година. Пред Flix, тој беше лидер на проект во BCG. Губиц е доктор по политички науки.

Макс Цојмер, CCO

Макс Цојмер, CCO

Побарувачка и нови пазари

Макс Цојмер, главен комерцијален директор (CCO), го започна своето патување во Flix на почетокот на 2015 година и оттогаш успешно управува со меѓународните пазари. Како CCO, тој ја предводи глобалната експанзија фокусирајќи се на Северна Америка и пазарите во развој, како Бразил, Чиле и Индија, додека истовремено ги надгледува функциите на глобалниот комерцијален маркетинг и управување со приходите. Со различно академско потекло, вклучително и компјутерски науки, филозофија и диплома од Columbia Business School, тој ги усоврши своите вештини како консултант во Boston Consulting Group, каде што наскоро ја откри својата страст за нарушување на традиционалните индустрии преку дигитализација. Неговата посветеност за поттикнување меѓугранична соработка и синергија има значително влијание во преобликувањето на глобалната туристичка индустрија преку дигитализација.

Фабијан Штенгер, COO

Фабијан Штенгер, COO

Снабдување и европски пазари

Фабијан Штенгер, Главен оперативен директор на групацијата (COO) го започна своето патување во Flix во 2013 година, успешно развивајќи го пазарот во Германија, а подоцна и во Северна и Источна Европа. Како COO од април 2022 година, Штенгер денес го предводи европскиот бизнис со автобуси и го надгледува снабдувањето на глобалниот бизнис, планирањето на главните мрежи, управувањето со партнерите, вклучувајќи трансформација на возниот парк, операциите и услугите на клиентите. Со рано искуство во кариерата во Bain & Co., академско потекло од Универзитетот Сент Гален во Швајцарија и повеќе од една деценија искуство со Flix, неговото стратешко лидерство и посветеноста на одржливоста го движат успехот на Flix, обликувајќи ја нејзината иднина и глобалното влијание. 

*Податоци што произлегуваат од сопствена пресметка, анализа на atmosfair, UBA 2023, US EPA 2024. За повеќе информации одете на Методологијата за избегнати емисии на Flix за 2024 година.