За Flix

Се стремиме за одржливи патувања што можат сите да си ги дозволат

Flix на прв поглед

Flix е водечка глобална технолошка компанија за патувања, која обезбедува одржливи и достапни решенија за патувања на повеќе од 400 милиони патници од лансирањето на компанијата, низ повеќе од 40 земји на 4 континенти преку своите брендови FlixBus, FlixTrain, Greyhound и Kamil Koç. Искористувајќи бизнис модел на лесни средства и иновативна технолошка платформа и за патниците и за партнерите, Flix, лансирана во 2013 година, брзо ги достигна водечките позиции на пазарот за патувања со автобус на долги релации низ Европа, Северна Америка и Турција и брзо се проширува понатаму во Јужна Америка и Азија. Flix го адресира постојано растечкиот пазар на автобуси и возови на долги релации и, поттикната од зголемената свест за животната средина во општеството, има за цел да стане јаглеродно неутрален во Европа до 2040 година и на глобално ниво до 2050 година. За да го процени својот напредок во научно призната рамка, Flix воспостави краткорочни цели за намалување на емисиите со иницијативата Science Based Targets.  
 

Клучни факти и бројки

40+

земји на 4 континенти

5,600

дестинации

400+

милиони патници од лансирањето

1,000+

автобуски превозници

5,500+

автобуси на патиштата

13+

FlixTrains во Германија

25+

канцеларии

5,500+

вработени

100+

националности

Бизнис модел Flix

Високо скалабилната технолошка платформа на Flix, која е во срцето на бизнис моделот, е прилагодена за да ги испорача најдобрите резултати во својата класа и за патниците и за партнерите. Со комбинирање на мрежното планирање, маркетингот и цените, Flix користи иновативни решенија за да овозможи удобно, поодржливо и поприфатливо патување на глобално ниво. Преку својата технолошка платформа и апликација погодна за корисниците, Flix создава патничко доживување приспособено на потребите на патниците и ги поврзува патниците со локални автобуски партнери кои обезбедуваат превоз, истовремено обезбедувајќи модерен возен парк кој се придржува до највисоките безбедносни стандарди. Овој необичен бизнис модел го претвори европскиот старт-ап во водечки и глобално проширен технолошки шампион за патувања. 

Одржливо патување

Со просечен фактор на емисии од 27,8 g CO₂ по патнички km, патувањето со FlixBus во Европа може да го намали јаглеродниот отпечаток за речиси 6 пати во споредба со возењето и 8 пати во споредба со летањето. Дополнително, кога се резервираат патувања, патниците можат да изберат да ги надоместат своите емисии со донирање на меѓународно позната еколошка НВО. Во 2023 година, патниците на Flix избегнаа 1,1 милион тони CO₂ избирајќи FlixBus и FlixTrain наместо други видови на транспорт. Водени од зголемената свест за одржливо патување, Flix има за цел да стане јаглеродно неутрален во Европа до 2040 година и на глобално ниво до 2050 година. За да го процени својот напредок во научно призната рамка, Flix воспостави краткорочни цели за намалување на емисиите со иницијативата Science Based Targets.

Технолошката приказна на Flix

Комплексноста на патувањето на долги релации бара високо софистицирано технолошко решение кое Flix го нуди преку својот сопствен и скалабилен технолошки механизам. Високо скалабилната технолошка платформа на Flix е во срцето на нашата понуда за вредност и работи како самозајакнувачки механизам прилагоден да ги дава најдобрите резултати во својата класа и за патниците и за партнерите. Рационализираниот процес на резервации им овозможува на клиентите лесно да се движат низ платформата и апликацијата погодна за корисниците, каде што можат да бираат патувања со висока фреквенција и густина на мрежата, пристапни цени и каде што постојано добиваат висококвалитетна услуга. Од пребарување на одредено патување, избор на конекции и дополнителни услуги, до плаќање преку беспрекорно интегрирани решенија за плаќање, патниците користат пригоден процес на резервирање од почеток до крај. 

Партнерите имаат корист од пристапот до нова база на клиенти, дополнителен стабилен и предвидлив прилив на приходи, носење одлуки со помош на податоци, оптимизирана употреба и заштеда на трошоци преку платформата на Flix. Овие аспекти ја нагласуваат позицијата на Flix како водечка компанија во решенијата за патувања движени од технологија, обезбедувајќи неспоредлива вредност и за патниците и за партнерите. За да се обезбеди премиум корисничко доживување, скалабилноста во апликациите за вештачка интелигенција и машинско учење е еден од главните стратешки приоритети на Flix.

495+ M

Над 495 милиони седишта управувани секојдневно од нашиот систем базиран на вештачка интелигенција

1.2 M

Се предвидуваат приближно 1,2 милиони патувања дневно

44+ M

Цената на повеќе од 44 милиони седишта просечно се оптимизира секој ден

Брендови на групацијата Flix

Со својот деловен модел со ефикасност на средствата, групацијата работи со брендови кои клиентите ги користат, како што се FlixBus и FlixTrain, Kâmil Koç во Турција и познатите Greyhound во Америка, Мексико, Бразил и Чиле.

Менаџмент на Flix

Андре Швемлајн, основач и CEO

Андре Швемлајн, основач и CEO

Глобални деловни и комерцијални функции

Андре Швемлајн е ко-основач и главен извршен директор (CEO) на Flix. Неговото верување во алтернативен, одржлив колективен транспорт го инспирираше да разговара за можноста за дерегулиран пазар со неговите сегашни ко-основачи додека беше консултант во Boston Consulting Group (BCG) во 2009 година, а потоа го основаше Flix во 2011 година. Како CEO на Flix, Швемлајн ја води компанијата да ја исполни визијата за да им овозможи на своите клиенти да го доживеат светот. Под негово водство, Flix стана јасен лидер на глобалниот пазар во секоја битна географска област и се прошири во многу земји. Активен е и како член на надзорните одбори на Scout24 SE и ABOUT YOU Holding SE и член на зелената партија во Германија од 2002 година.

Даниел Краус, основач и CIO

Даниел Краус, основач и CIO

Технологија и луѓе/човечки ресурси    

Како главен директор за информации (CIO) и главен директор за човечки ресурси (CHRO) во Flix, Даниел Краус управува со технологијата и луѓето на компанијата. Заедно со неговите ко-основачи, тој го разви Flix како меѓународен транспортер. Краус е и инвеститор и член на советодавните одбори во компании, како што се Baby1one и uvex. Тој е убеден дека образованието, претприемништвото и иновациите можат значително да го унапредат општеството. Тој е чест предавач на Универзитетот Фридрих Александар во Ерланген-Нирнберг и основачки партнер на иницијативата FightBack, која промовира промени кон поодржливо општество. Тој е исто така активен акционер во најголемата германска невладина организација за претприемничко образование, STARTUP TEENS, како ко-акционер и доверител на Универзитетот CODE. 

Криштоф Дебус, финансиски директор

Криштоф Дебус, финансиски директор

Финансии и правни функции

Кристоф Дебус ја презеде позицијата главен финансиски директор (CFO) на почетокот на март 2022 година. Во својата улога тој е одговорен за сите финансиски и правни работи на компанијата. Дебус е експерт во индустријата за транспорт и веќе имаше бројни менаџерски позиции на пазарот на капитал кои ги надминаа традиционалните активности на CFO на интердисциплинарен начин. Тој претходно беше извршен директор на Thomas Cook Group Airlines и неодамна CFO на Condor, каде успешно ја репозиционираше компанијата. 

Макс Цеумер, COO

Макс Цеумер, COO

Побарувачка и нови пазари

Макс Цеумер, главен оперативен директор (COO) го започна своето патување во Flix на почетокот на 2015 година и оттогаш успешно управува со меѓународните пазари. Како COO, почнувајќи од април 2022 година, тој ја предводи глобалната експанзија фокусирајќи се на Северна Америка и пазарите во развој, како Бразил, Чиле и Индија, додека истовремено ги надгледува функциите на глобалниот комерцијален маркетинг и управување со приходите. Со различно академско потекло, вклучително и компјутерски науки, филозофија и диплома од Columbia Business School, тој ги усоврши своите вештини како консултант во Boston Consulting Group, каде што наскоро ја откри својата страст за нарушување на традиционалните индустрии преку дигитализација. Неговата посветеност за поттикнување соработка и синергија преку границите има значително влијание во преобликувањето на глобалната туристичка индустрија.

Фабијан Штенгер, COO

Фабијан Штенгер, COO

Снабдување и европски пазари

Фабијан Штенгер, Главен оперативен директор на групацијата (COO) го започна своето патување во Flix во 2013 година, успешно развивајќи го пазарот во Германија, а подоцна и во Северна и Источна Европа. Како COO од април 2022 година, Штангер денес го предводи европскиот бизнис со автобуси и го надгледува снабдувањето на глобалниот бизнис, планирањето на главните мрежи, управувањето со партнерите, вклучувајќи трансформација на возниот парк, операциите и услугите на клиентите. Со рано искуство во кариерата во Bain & Co., академско потекло од Универзитетот Сент Гален во Швајцарија и повеќе од една деценија искуство со Flix, неговото стратешко лидерство и посветеноста на одржливоста го движат успехот на Flix, обликувајќи ја нејзината иднина и глобалното влијание.