Управување со резервацијата

Управување со резервацијата“ е платформа каде можеш лесно да управуваш со сите твои резервации и детали за патувањето, како и да ги преземаш сите документи и билети.

Сакаме да бидеме сигурни дека твоите податоци за контакт се ажурирани, така што правењето измени е бесплатно. Не заборавај да го додадеш телефонскиот број за да добиваш новости за патувањето преку СМС.

Ако има разлика во цената од првичната резервација, може ќе треба да доплатиш за да ги уредиш податоците за патниците. Билетите се непреносливи. За да отстраниш патник, штиклирај „Откажи патување/а“.

Имај предвид дека времето на поаѓање мора да биде +15 мин. од времето на твоето потврдување. За да избереш нова дестинација на поаѓање или пристигнување, мора да го откажеш патувањето и да резервираш ново.

Во зависност од новото патување, може ќе треба да доплатиш за разликата во цената, или пак ќе добиеш рефундација ако новото патување е поевтино. Можеш да презакажеш само едно патување едновремено.

Оваа промена ќе се смета како откажување и, согласно нашата Политика, ќе се наплати надоместок.

Може да си го резервираш седиштето заради дополнителен комфор или ако сакате да седите сите заедно во случај на групна резервација. Исто така, во секое време може да додадеш нов пријавен или специјален багаж.

Сите промени зависат од достапноста согласно конкретното патување.

Тука ќе ги најдете сите информации и опции за откажување на резервацијата. Може да го откажете целото патување или индивидуални патувања, да отстраните патници од резервацијата и да откажете седишта или дополнителен багаж.

Откажување направено во рок од 30 дена пред поаѓање може да подлежи на надоместок за откажување (деталите може да се најдат тука).

Ако Flix ти го откажал патувањето, или пак е одговорен за значително доцнење во поаѓањето, може да имаш право на дополнителна помош. Делот „Управување со резервацијата“ ќе ти овозможи бесплатно да презакажеш за друго патување со Flix или да добиеш рефундација согласно условите што важат на пазарот каде патуваш.